A sikeres projekt alapja, a jó brief

Egy jó brief, híd két ember között. 🌉

Segít, hogy a megrendelő és az alvállalkozó/alkalmazott/munkavállaló ugyanazt az irányt lássa, és ne a sötétben tapogatózzanak.

Ha rossz vagy hiányos a kommunikációs, abból félreértés, újratervezés és pénzveszteség lehet. 🤔

9. epizód thumbnail -A sikeres projekt alapja, a jó brief

Ebben a részben arról beszélgetünk, hogyan állítsd össze úgy a briefet, hogy az ne csak informáljon, hanem inspiráljon is, legyen szó kampányról, együttműködésről vagy bármilyen közös munkáról. Milyen infók kellenek bele, és miért spórol meg neked időt, pénzt és idegeskedést a megfelelő kommunikáció. És hogy miért nem működik a „majd tudom, ha látom” hozzáállás.

Nem csak vállalkozóknak! 🤓

Ha tetszett az epizód dobj egy 👍-ot, és oszd meg olyanokkal, akik nem hisznek eléggé abban, hogy bármire képesek!

Hallgasd meg az epizódot Youtube-on, Spotify-on vagy Apple Podcast-en!